۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۷۷ کیلومتر از محور قزوین - الموت امسال بهره برداری می شود

۷۷ کیلومتر از محور قزوین - الموت امسال بهره برداری می شود

رامسر- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۷۷ کیلومتر از محور قزوین - الموت امسال با تلاش دولت بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از محور قزوین - رحیم آباد- کلاچای در اشکورات رامسر با بیان اینکه مردم انتظار دارند این محور فرعی زودتر بازسازی شود، گفت: این راه به صورت ترانزیتی و گردشگری است و تلاش ما بر این است که هرچه سریع‌تر با نگاه دولت سیزدهم جاده را به شکلی درست کنیم تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بااشاره به احداث جاده قزوین - رحیم آباد و کلاچای اظهار داشت: این محور اکنون به صورت محور فرعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در محدوده گیلان برای این محور محدودیت زیست محیطی نداریم، گفت: این محور در محدوده در محدوده مازندران و گیلان خاکی است و برای بهسازی آن ردیف بودجه در نظر گرفته شده است.

خادمی طول محور قزوین - الموت را ۱۶۲ کیلومتر اعلام کرد و گفت: ۶۲ کیلومتر آن در حوزه قزوین امسال بهره‌برداری می‌شود و در محور مازندران نیز ۱۵ کیلومتر تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

کد خبر 5831730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      2 0
      با راه اندازی این مسیر ۱۴۶ کیلومتری هم در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد و هم د استهلاک خودرو و هم با ایجاد گردشگری باعث ایجاد شغل و درامد برای اهالی این مناطق خواهد شد
    • علی IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      3 0
      تعداد زیادی از شمالی ها در تهران و کرج و قزوین و....ساکن هستند و برای مراجعه به شهرهای رودسر و لنگرود و لاهیجان با طی نمودن حدود ۴۰۰کیلومتر و ۶ ساعت زمان به مقصد میرسند که با راه اندازی مسیر ۱۴۶ کیلومتری خیلی مقرون بصرفه خواهد بود
    • آرش آقاجانپور IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      1 1
      درود..بنده مخالف بازگشایی این راه هستم.
    • احمد IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      0 0
      برای دیدن مجدد روستای سلج انبار اولین روستای خروجی از استان قزوین به استان مازندران در اواخر عمر لحظه شماری میکنم . چون اولین معلم این روستا درسال ۵۳ بودم .